Post by erflatorsuvor on Mar 7, 2022 13:34:06 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Real Madrid App ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Real Madrid App IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode generator tokens ▞▞▞
▞▞▞ Real Madrid App 2022 version ▞▞▞
Det er en meget nyttig applikation for de Madrid-fans, der ikke har tid nok til at se hele kampen...
RMTV bliver dæmpet, mens du spiller. Skal interagere med skærmen for at holde den vågen
Okay. Men burde være helt gratis... vil måske ændre beskrivelsen til Androidphone i stedet for iPhone..
Real Madrid App Sukan kuus
Denne app er noget lort, den omdirigerer mig, efter at jeg har afsluttet omdirigeringsprocesserne, og hvad så vil den røre sig som en dummy.
Det er i orden, men det kunne være bedre. Som Real Madrid-fan var jeg ret overrasket, da de ikke viste Champions League 2017-finalen på Real Madrid TV og viste en anden tilfældig kamp, men det er okay.
Som en rigtig Madrid-fan elsker jeg denne app
Real Madrid App Sport cmp
Real Madrid App Sport ahdj
Jeg kan ikke oprette forbindelse til den app. Jeg kan ikke logge ind eller tilmelde mig. den siger, at der opstod en ukendt fejl! Løs venligst problemet hurtigst muligt! Tak skal du have!
Sidste sæson fungerede det fantastisk. Nu vil den ikke vise mig opdateringer Har brug for noget nyt!
Som madrid-fan.....Jeg er meget glad for at bruge denne app.....
Fantastisk app 😍 Jeg elskede det ❤ Men jeg vil gerne vide, hvorfor jeg ikke kan downloade spillet i mit land? Hvad kan jeg gøre med erfaringspoint og Real Madrids penge? Og jeg ønsker dig tilføje hjælpecenter. Tak Hala Madrid ❤
Kun brug for live hjemmekampe af fodbold på mindre;?
Velinformeret og let at finde information tilgængelig. RM Tv.. 😍
Jeg kan ikke ændre sprog. Det er på engelsk, og jeg vil have det på spansk. Plus, der er store problemer med Real Madrid TV, videoen vises ikke, jeg hører bare lyd, men bare for et stykke tid, efter et minut kan jeg heller ikke høre noget.
Store
Bedste måde at blive opdateret med Real Madrid 😎
Plz ret login fejl .... Kan ikke se noget
Real Madrid App Urheilu pvn
Real Madrid App Sport nvyx
Det tager for lang tid at indlæse, så når du prøver at tilmelde dig, beder du om bekræftelseskode fra e-mailadresse
Værste klub nogensinde...Jeg kan ikke længere få adgang til applikationen, den fortæller mig at logge ind og jeg trykker på den og den fortæller mig at serveren ikke er tilgængelig, før jeg nemt kunne få adgang til den nu ikke længere. Ret venligst appen.
Jeg kan ikke oprette forbindelse til appen. Bliv ved med at få skærmen "dårlig anmodning".
Ligesom holdet selv. Denne app er dejlig at bruge, og den gør mig især glad
Kan ikke se live kampe
Hala madrid!!
kan ikke logge ind
Appen virker slet ikke ved ikke hvorfor. Jeg har prøvet det flere gange, men kunne ikke åbne det. Hej Madrid...
God applikation til alle madrid-fans #luv it
Ukendt fejl kan ikke logge ind
Langsom app.
Fremragende koncept, bedste brugergrænseflade nogensinde, men har stadig nogle problemer med at logge ind eller login Også plz fix det, så vi kan gav det 5-stjernet Coz Madrid-appen fortjener ikke 3 stjerner
Jeg ville give den 5, men hver gang jeg går i butikken. Det styrter ned
Har problemer med at logge ind
Det er indrettet på en god måde
Efter den sidste opdatering åbner appen ikke længere
My Talking Tom Friends Kasual hwko
Meget fremragende app, hold dig opdateret med kampe
Jeg kan ikke bruge appen, hvis den ikke er opdateret.
hver side jeg besøger, siger hver ting jeg vil gemme "Ukendt fejl opstod"
#HalaMadrid
Jeg kan ikke få adgang til "the Challenge"-spillet, som jeg gjorde før den aktuelle opdatering
Resten er fint, men jeg kan ikke se nogen live kamp i denne app!! Bortset fra Bernabeu-kameraer
Fin ansøgning
Hver gang jeg går i butikken, går appen ned. Og mit land er ikke længere på listen.
Jeg giver én stjerne, fordi vi vil have mbappe, Real Madrid er den største tid
Har prøvet at downloade det mange gange, men samme problem. Ret det venligst
Jeg er så stolt af diz app, jeg elsker den hala Madrid
Fantastisk app til fans! Et forslag, tilføj venligst en widget, som fortæller næste marts detaljer med tid, hjemme/ude, lokale tidspunkter osv. Ville elske at have det på min skærm.
🍬🍬🍬🍬
Denne app er fantastisk... Jeg elsker den lige så meget, som jeg elsker klubben. Hala Madrid