Post by erflatorsuvor on Mar 7, 2022 13:15:43 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Zombie Tsunami ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Zombie Tsunami IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lås upp alla ▞▞▞
▞▞▞ Zombie Tsunami 2022 version ▞▞▞
Zombie Tsunami Arcade xkcm
Zombie Tsunami Arkade ktu
SKIT BH SPEL TESTA
Ett riktigt roligt spel som har många uppgraderingar. Enda problemet är att det inte sparas om du tar bort det
Spelet räddade inte framsteg, jag förlorade allt. Och efter att du köpt något får du det bara för ett par spel, då måste du köpa saker igen. Slöseri med tid! Jag har spelat i flera år.
lags som gör att du dör när du gör flera hopp med ett stort antal zombies, det är ännu värre om du av misstag exploderar en bomb
Spelet är en förändring av takten men det tillåter mig inte att se annonserna eller så startar det bara om min hjärnräkning. Om det finns en uppdatering, släpp den.
Samlar bara på hatar. BH spel
Det här spelet är riktigt roligt att spela men lite svårt jag gillar det mycket
jag har spelat det här spelet innan det var fortfarande fräscht och roligt att spela men nu beror detta på din nivå och dina uppdrag, även uppdateringarna av förmågorna behöver dimond väl, det är synd eftersom thia gmae brukade vara bra om det fanns noll stjärnor. skulle ha gett spelet det senare.
Spelade det här spelet i åratal, jag fick 2 av de 3 superhjältarna, sedan dog min telefon, jag fick en ny telefon och varje spelbar som denna bar över, jag var tvungen att börja om, inga fler gratis diamanter när alla burkar var klara? Ska avinstallera shame eftersom jag älskade att spela detta
det här dumma spelet är det värsta det är kontrollen som säger åt dig att hålla ett långt hopp men även om du håller det gör zombies ett kort hopp vilket gör att du förlorar i början av spelet, jag skulle ha gett 5 stjärnor om kontrollen är fixat på grund av det första längdhoppet och game over fix annars kommer jag att avinstallera
Solflare Wikipedia Upptit
jag har spelat det här sedan jag var 5 år gammal men eftersom jag redan har min egen telefon nu vill jag ansluta till mitt facebookkonto när jag försöker ansluta det står alltid fel även när vårt wifi är supersnabbt står det alltid fel jag uppdaterar det redan men det står fortfarande fel snälla fixa det här kanske när det är fixat kommer jag att ge ett riktigt bra pris jag ber dig snälla fixa det🙏🙏
funderar på att ge 5 stjärnor men det här är min n:te gången jag avinstallerar/installerar... spelet är fullt av spännande scener, jag tycker om det mycket men... snälla fixa felet... jag måste släppa det... avinstallera för alltid...l
Detta är ett bra spel, inte många annonser bara perfekta
MAGISKT SPEL!!!!
Den är svår men rolig
Kiva o roligt
Spelet öppnas inte Jag har laddat ner det två gånger men det fungerar inte
Det är ett ganska roligt spel men man kan bli ganaka arg över att det går snabbare och snabbare
Hej ja jag älskar det här spelet men varför jag inte kan spela hela tiden kan jag spela men nästa dag kan jag inte göra för att spela eftersom jag spelar spelet varför jag inte kan spela nu .kan du fixa det här problemet.
Det korrumperar mitt minecraft, det förstör det med ett virus som vi den som gör min värld borta, även tilläggen att jag har slösat bort min tid på det men det är fortfarande ett bra spel!!!
Amir hamza
Jag älskar det här spelet. När jag börjar spela kan jag inte sluta förrän telefonens batteri är låg. Jag ger den fem stjärnor bra gjort
Vackert spel men nedladdning är tråkigt eftersom min mobiltelefon används för att delta i men vackra spel tack och lov
Laaiti
Uppdateringarna är så coola 🤍👌 detaljerna på helikoptern, raffinerade färger på karaktären eller bilarna, speciellt UFO, bussen och tanken är båda coola men med uppdateringen är det supercoola. Bra jobbat grabbar!!!
Jag gillar det, det är en fantastisk tidsdödare, speciellt om du är sjuk och har tröttnat på att titta på film, det är också riktigt roligt och de håller evenemang så det är inte bara samma spel om och om igen
Bättre än subwai surfer sorry för fel stavning
Roligt roligt spel men jag måste ifrågasätta något gör folks död motiverar dina andra eller vita det är glitching och släpar.
Spelet äger
Ni gick verkligen ut med införandet av annonser nyligen, eller hur...
Besta zombi spelet nogonsin.
Det här spelet är fantastiskt, jag hoppas att fler kommer att spela det i framtiden
Helt okej
Som tråkigt
Jag älskar att spela det här spelet, det kan göra min stress borta när jag är uttråkad, jag spelar alltid det här.
Zombie Tsunami არკადული xeqp
Jag gillar verkligen det här roliga spelet, jag gillar det för att; Det dödar tiden. Så om du har mycket extra tid, utan något att göra..det här spelet kommer få tiden att flyga iväg! Jag uppskattar också att det inte finns så många annonser som det finns i andra appar och spel. Jag blir ärligt talat väldigt irriterad när det finns en obehaglig mängd annonser i ett spel. De brukar få spelet att gå långsammare, släpa och det gör det mycket mindre underhållande. Om du letar efter ett roligt, fånigt spel att spela rekommenderar jag starkt "Zombie Tsunami!"
Jättebra!
Super roligt spel. Jag gillar konceptet. Det skulle vara bra om det fanns några olika världar först. Det blir lite repetitivt i början. Men jag rekommenderar det.
秘盟驚魂 - 尋物冒險 冒險 vfpi
ok spel men kommer inte att ge extra mynt eller diamanter efter att ha sett videor
Jag har dock varit ett lojalt fan av det här spelet. .. när alla nivåer är klara och alla intjänade troféer, lås upp alla fåglar på max samt alla hattar etc. du får i princip ingenting för att slutföra spelet vilket suger big time.