Post by wingzeagopali on Feb 19, 2022 10:57:35 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää avainten hakkerointia ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Huomaan, että kun sanotaan, että voitin 3 bonustähteä tai 1 kristallipallon jne. ne eivät näy taululla.
Kiva, koukuttava peli. Taidot kasvaa vähitellen.
Nauti pelaamisesta, mutta se pysähtyy pelin aikana niin usein, että se ei ole hauskaa ja kuplat ovat alkaneet ampua ympäriinsä, kun se lopulta purkautuu
Peli alkaa jäätyä, kun olen pelannut sitä jonkin aikaa. Minun on suljettava peli ja avattava se uudelleen pelataksesi.
erittäin hyvä peli helppo ja nopea
Arvoisa vastaanottaja, lähetä minulle osoitekirjasi peruuttaa tilaus tästä viestistä luotiin automaattisesti sähköposti, lähetä minulle numerosi, mutta en saanut tietää, mitä mieltä olet siitä, että siihen voi mennä pitkä aika, onko sinulla vielä hyvää viikonloppua iloinen siitä, mutta ei lyönyt välillä paras tapa on king- ja queen-size-patja on muutama viikko sitten minä loput on tarkoitettu niin
Todella koukuttava ja hauskan hyvä peli!
Kaikki tasot valmis noin 3 päivää sitten. Milloin lisäät tasoja?
aivan liian monet mainokset muuten visuaalisesti palkitsevia
Sama juttu näiden kuplapelien kanssa, se on niin rasittavaa!!!!!!! Saamme värillisiä kuplia, joihin on mahdotonta lyödä, mikä vie pois tähdet, jotka voimme saavuttaa!!!!!! Miksi tämä on jokaisen lataamamme kuplapelin kanssa? 🤪 🤪 🤪 🤪 🤪 🤪 🤪 🤪 🤪 🤪 🤪 🤪 🤪
no... nuo 100 uutta tasoa eivät kestäneet kauaa!! Valmistui noin 10 tunnissa. Ja mitä on 'hard' ja 'very hard' -etikettien kanssa - ne eivät vaikuta yhtään kovemmalta kuin muut tasot. Haluaisin myös joitain muutoksia... Palaan hitaasti vanhojen tasojen läpi, toistan sitten uudelleen saadakseni 3 tähteä... voimmeko saada menetelmän hypätä tietylle tasolle? Lisäksi on joitakin tasoja, joille näyttää mahdottomalta saada enemmän kuin yksi tähti - niitä on joukko noin 2750 (jos muistan oikein).
Se sai minut ajattelemaan, että seraral mimeillä voisin ampua erilaisia kuplia ja pääsin perille nopeammin.
Hyvin yksinkertainen ja iloinen. Se on täydellinen tapa tappaa aikaa.
Se on hauska peli, ja nautin sen pelaamisesta, sillä helposti mieleni saa kaikki lapsenlapseni
tässä pelissä ei ole mitään vikaa, se toimii hyvin. Minusta se on kuitenkin hieman tylsää.
Enemmän haittaohjelmia kuin pelejä, häiritseviä mainoksia, jotka keskeyttävät liikkeen kesken, valtava akun tyhjeneminen jopa taustalla (onko tämä salauslouhinta‽‽), RNG-dominoimia pulmia...
Se on vain ajan kulumista varten, mutta se viivästyy niin paljon, että tätä ei voi pelata enempää aikaa. Se on tilaus, joka parantaa tätä peliä, jotta se toimii sujuvasti.
Nautin todella tästä pelistä, kunnes… tajusin sen huijaavan minua! Testasin teoriani 3 kertaa, eri yhteyksissä, ja sain samat tulokset.Sanoisin, että niin paljon rahaa kuin olen käyttänyt kolikoiden ostamiseen tähän peliin, saan puolet takaisin. Ketään ei pitäisi hyödyntää tällä tavalla "pelin" kautta, jonka oletetaan olevan viihdyttävä.
Bubble Shooter Teka-teki jncj
hienoa ilman mainoksia
Minun on voitava sammuttaa ilmoitus, jonka saan joka sunnuntai aamu ennen kello 8. Mitä tahansa teen, saan silti ilmoituksen. Se on todella ärsyttävää, kun nukun.
Peli on ihana. Joskus osoittimen nostaminen on vaikeaa.
Tämä oli hyvä peli, kunnes päivittivät sen ja nyt lisätään lisäyksen perään lisäämisen jälkeen lisäyksen jälkeen jne. Saat idean, älä tuhlaa aikaasi.🤮
Mukava vanhanaikainen peruspeli!
Taso 968 mahdoton. Piilottaa kaikki kuplat puolivälissä.
Pokémon UNITE Hành động bazi
Mainokset ovat erittäin ärsyttäviä ja pelissä on virhe.
Edistystä ei tallenneta. Sinun on aloitettava alusta...
Olen suorittanut tason 4450 ja se sanoo tulossa pian uusia tasoja. Milloin loput tasot tulevat? Odotan sitä
Ei niin hyvä peli. Ja niin monet mainokset, jotka ovat niin ärsyttäviä. Ja peli alkoi reagoida varhaisessa vaiheessa.
Se on hyvä peli, mutta en ymmärrä, miksi joissain on vain yksi tähti ja toisissa kaksi tähteä ja loput kolme tähteä tai miksi se on edelleen kultainen ja jotkut sinisellä taustalla.
Hei, vaihdoin hiljattain puhelimeni ja olen ylittänyt tason 3000 Facebookin kirjautumisessa näkyy virhe. Haluaisin pelata samaa peliä myös uudella puhelimellani. Auta ystävällisesti samassa. Kiitos
Hyvä sovellus. Paljon mainoksia
Tää on mun ihan hyvä hyvä
toisinaan se on niin turhauttavaa, mutta en silti pääse eroon
tämä peli on mahtava, mutta tämän pelin takia matkapuhelimeni jäätyy usein... joten ole hyvä ja muokkaa jäädytysjärjestelmää....
Jollain tasolla on vaikea suorittaa loppuun Kaiken kaikkiaan mukava rentouttava peli.
Poistin juuri Bubble Shooterin asennuksen sen jälkeen, kun LOPISTIN LOPPUUN erittäin vaikean tason (2031), ja viimeinen kupla jäätyi pohjaan enkä koskaan rekisteröinyt, että voitin tason. Olen hyvin turhautunut ja lopetin tämän surkean sovelluksen!
Parempi kuin useimmat samankaltaiset pelit.
Peli jäätyy jatkuvasti, joten peliä ei voi lopettaa