Post by wingzeagopali on Feb 19, 2022 10:36:21 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toy Tap Fever - Puzzle Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toy Tap Fever - Puzzle Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset penge ▞▞▞
▞▞▞ Toy Tap Fever - Puzzle Blast 2022 version ▞▞▞
Fremragende match 3-spil, men niveau 518 tabte mig! Dette niveau kan ikke slås, selv når du bruger flere bonusser! Kun mønter (mange af dem) kan vinde dette niveau!
For mange annoncer. Vil slette
For mange annoncer
Meget dårlig
Nå, tilsyneladende er antallet af træk løgn. Du vil få at vide, at du er ude af træk, selv når antallet af træk er over 30.
For meget reklame
Kedeligt spil
Forlod spillet
Objekterne er virkelig svære at se. Jeg ved ikke engang, hvad mit mål er det meste af tiden, fordi genstandene ikke er godt afgrænset. Afinstallerer fordi jeg bare ikke/kan nyde det
Kunne lide spillet, men....præmieboksen med springlåget i nederste venstre hjørne var så distraherende, at jeg var nødt til at slette spillet. Det havde været fint, hvis kassen stod der uden låget gik op og ned. Hvis det er løst, ville jeg nok spille igen. Det er en skam, da jeg virkelig nød spillet.
For nemt for mig, og jeg er 70 år gammel
Fantastisk til at spille på vejen Jeg fordriver tiden rigtig sjovt, du burde prøve
Bare for at fordrive tiden i denne pandemiske verden
Du lokker mig med et spil og præsenterer et andet. Lokkemaden viser, hvordan man trækker fingeren hen over de farvede terninger. Selve spillet er det samme som hundrede andre spil, hvor du rører ved grupperinger af terninger for at eliminere dem.
Fantastisk spil... for BØRN! Det er så NEMT, jeg var nødt til at kigge og se, om det overhovedet var for VOKSNE, LOL! Jeg kom til niveau 20 noget og fik 3☆'er i alle runder. Det kan ikke holde min interesse, så jeg afinstallerer. Selvom jeg bestemt vil huske det for børnene😎
Elsker LOVE Elsker dette spil ~ der er nogle annoncer ~ men du får faktisk mønter og nyttige boostere, som du ikke behøver at bruge op med det samme.. Efter at have brugt masser af $ på andre spil og brugt de boostere, jeg tjente og stadig ikke vandt ~ Jeg har det meget sjovt og er faktisk i stand til at slappe af og nyde dette spil uden at spekulere på, hvor meget mere det vil koste bare at slå et niveau...!! 💜
Annoncer næsten rigtige, gode til at fordrive tid
Efter at have læst anmeldelserne har jeg besluttet ikke at spille. Spillet lyder ufuldstændigt. Afinstallerer.
Et ret godt spil kræver lidt mere udfordring, men jeg nyder det
Dette spil er så sjovt, og jeg passerer hvert eneste niveau for at få nogle point.
Fremragende spil. Elsker grafikken. Håber det bliver udfordrende.
Du gør f***-spillet for pokkers f****** hårdt f****** b**** stop f****** det s*** op
For meget kommercielt.
Niveau 248 bliver ved med at sige, at der er en boble mere tilbage, når de alle er væk. Jeg har gennemført dette niveau omkring 7 gange nu, og det vil ikke tillade mig at komme videre.
Toy Tap Fever - Puzzle Blast Puzzle ubyr
Ikke hvad jeg troede det var
Godt ikke dårligt
Nyder dette, men jeg afinstallerer, da jeg IKKE kan lide nogen spil med tikkende bomber, især når det ikke er i spilbeskrivelsen.
God kamp. Min nye favorit blandt alle blok/blast-spil helt sikkert!
Du skal se alt for mange videoer for at få mønter
For mange annoncer og tager for lang tid at indlæse. Bedre cube blaster apps
Godt spil
for mange annoncer!!!!!!!!!!!!!! 2 eller 3 mellem HVERT NIVEAU !!!LOL
Sødt spil, fantastisk grafik og elsker meget små annoncer...
Det er okay
Dust Settle 3D - Galaxy Attack Arcade boih
Det er lidt kedeligt
Toy Tap Fever - Puzzle Blast Sestavljanke rbp
Lige begyndt at spille...det er sjovt, men annoncerne er allerede irriterende. Jeg sletter dette spil.
Toy Tap Fever - Puzzle Blast Головоломки olk
Fuldstændig cool
Hader annoncerne for andre spil, og det vil ikke lade dig springe dem over
Fejl sagde, at jeg er flyttet til venstre, men kampen slutter.
Det minder mig om toon blast og toy blast, så jeg kan lide det, men for mange annoncer, så det gør det irriterende at spille.
Anstændigt spil, indtil du når niveau 100. Så bliver det næsten umuligt, hvis du ikke åbner din tegnebog. Gratis? Yeah sikkert.
Meget underholdende spil...så langt så godt....ville gerne have konkurreret med andre hold....